Menu

0

Zastosowania
Marki
Konto
Koszyk
Zastosowania
Konto

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa Konopny, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Aby złożyć zamówienie nie trzeba być zalogowanym/zarejestrowanym. Dodawanie produktów do koszyka: Aby dodać dany produkt do koszyka, trzeba wejść w kartę produktu, klikając przycisk „ZOBACZ” znajdujący się pod zdjęciem produktu na głównej stronie. Będąc w karcie produktu, po prawej stronie zdjęcia, znajduję się pole do wprowadzenia ilości zamawianego produktu oraz przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Po zatwierdzeniu, produkt z zaznaczoną ilością jest automatycznie przekierowywany do koszyka. Na tym etapie wciąż możesz kontynuować swoje zakupy w sklepie.Obsługa koszyka:Krok 1Na stronie sklepu w prawym górnym logu znajduję się ikona wirtualnego koszyka. Klikniecie na nią spowoduję przejście do strony z zawartością koszyka. Jeśli chcesz zamówić jeszcze inny produkt, kliknij przycisk „WRÓĆ DO ZAKUPÓW” Jeśli chcesz zmienić ilość danego produktu w koszyku, wpisz odpowiednią wartość w okienku „ILOŚĆ”. Pamiętaj aby zawsze zaktualizować koszyk po zmianie ilości, w tym celu kliknij przycisk „ZAKTUALIZUJ KOSZYK”, znajdujący się po prawej stronie na dole, w ramce szczegółów koszyka. Jeśli chcesz usunąć dany produkt z koszyka, kliknij przycisk „X” znajdujący się po lewej stronie zdjęcia produktu. Jeśli w koszyku jest wszystko co chcesz zamówić "PRZEJDŹ DO KASY" aby określić sposób dostawy i metodę płatności.Krok 2Na stronie „Szczegóły płatności” będziesz poproszony o wypełnienie danych teleadresowych oraz sprecyzowanie sposobu płatności który znajduję się na dole po prawej stronie oraz formy wysyłki. Na tym etapie będziesz musiał zaakceptować regulamin, do którego link znajduje się w opisie. Jeśli wszystkie podane informacje się zgadzają kliknij przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”, kliknięcie tego przycisku jest równoznaczne z złożeniem zamówienia. Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu prześle e-mail potwierdzający, wraz z ewentualnymi szczegółami związanymi z finalizacją transakcji.

Wyszukiwarka u góry (na środku) strony znajduję się okno wyszukiwarki, wprowadź w nie to czego szukasz. Jeśli nie znasz nazwy konkretnego produktu, wprowadź słowa kluczowe opisujące go. Po tej czynności wyszukiwarka odnajdzie produkty do których pasują dane słowa kluczowe. Po czy wybierz z listy wyników produkt który cię interesuje.Struktura KategoriiU góry strony wybierz jedną z kategorii która cię interesuje: „Suplementy”, „Kosmetyki”, „Żywność”, „Książki” itp. Jeżeli lista produktów zawiera dużo pozycji, użyj filtra (po lewej stronie), który zawęzi Twoje poszukiwania.

Gotówka (przy odbiorze osobistym)Karta płatnicza (przy odbiorze osobistym)Płatne z góry na konto (przelew/przedpłata)Pobranie (płatne kurierowi dostarczającego towar)Karta płatnicza (płatność przez internet z pośrednictwem operatora PayU)Przelew błyskawiczny (płatność przez internet za pośrednictwem operatora PayU)

Kliknij bądź najedź myszką na przycisk „Zaloguj się” który znajduje się w prawym górnym rogu. Poniżej kliknij w link „Rejestracja nowego klienta”. Na tej stronie zostaniesz poproszony o wypełnienie swoich danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Naciśnij przycisk „Załóż konto”.Jeśli formularz został wypełniony nieprawidłowo, pojawią się stosowne komunikaty nad polami tekstowymi.

W celu anulowania lub modyfikacji złożonego zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą sklepu.

Dostępne produkty są wykazane na stronie sklepu. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że nie mamy dostępnej ilości danego produktu, będziesz niezwłocznie o tym poinformowany przez obsługę sklepu.

Termin najwcześniejszego możliwego odbioru zamówienia, jest potwierdzany wiadomością e-mail.

Zamówienia realizowane są w terminie od 1 do 7 dni roboczych w przypadku dostępnych towarów. Jeśli produkt nie jest dostępny, jego czas realizacji jest obliczany każdorazowo indywidualnie i potwierdzany przez obsługę sklepu.Do czasu realizacji zamówienia trzeba dodać czas dostawy, różny w zależności od wybranej firmy/metody dostawy:– Kurier Pocztex 24: 1 dzień roboczy– Paczka pocztowa 48: 2 dni robocze– Paczkomat InPost: 1-2 dni robocze– Kurier Inpost: 1 dzień roboczy– Poste Restante: 2 dni robocze

Kurier Pocztex 24: 17,21 zł + 4,91 zł pobraniePaczka pocztowa 48: 14,75 zł + 4,91 zł pobranieKurier Inpost: 13,42 zł + 1,48 zł pobraniePaczkomat InPost:Gabaryt A – 11,99 zł + 4 zł pobranieGabaryt B – 12,78 zł + 4 zł pobranieGabaryt C – 13,04 zł + 4 zł pobraniePoste Restante: 14,75 zł + 4,91 zł pobranie

Kurier: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki firmą kurierską Inpost lub Pocztex na wskazany adres. Przesyłka jest dostarczana od 1 do 2 dni roboczych w zależności od przewoźnika, między 8:00 a 17:00.Poczta Polska: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki Pocztą Polską na wskazany adres. Przesyłka jest dostarczana w około 2 dni robocze.Paczkomaty: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki do konkretnego Paczkomatu. Przesyłka jest dostarczana zwykle do 2 dni roboczych, oraz jest możliwa do odbioru w Paczkomacie 7 dni w tygodniu przez całą dobę.Poste Restante: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki na wskazany adres placówki Poczty Polskiej. Przesyłka jest dostarczana w około 2 dni robocze.