Menu

0

Zastosowania
Marki
Konto
Koszyk
Zastosowania
Konto

Pytania

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa Konopny, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Aby złożyć zamówienie nie trzeba być zalogowanym/zarejestrowanym.

Dodawanie produktów do koszyka: Aby dodać dany produkt do koszyka, trzeba wejść w kartę produktu, klikając przycisk „ZOBACZ” znajdujący się pod zdjęciem produktu na głównej stronie. Będąc w karcie produktu, po prawej stronie zdjęcia, znajduję się pole do wprowadzenia ilości zamawianego produktu oraz przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Po zatwierdzeniu, produkt z zaznaczoną ilością jest automatycznie przekierowywany do koszyka. Na tym etapie wciąż możesz kontynuować swoje zakupy w sklepie.

Obsługa koszyka:

Krok 1

Na stronie sklepu w prawym górnym logu znajduję się ikona wirtualnego koszyka. Klikniecie na nią spowoduję przejście do strony z zawartością koszyka. Jeśli chcesz zamówić jeszcze inny produkt, kliknij przycisk „WRÓĆ DO ZAKUPÓW” Jeśli chcesz zmienić ilość danego produktu w koszyku, wpisz odpowiednią wartość w okienku „ILOŚĆ”. Pamiętaj aby zawsze zaktualizować koszyk po zmianie ilości, w tym celu kliknij przycisk „ZAKTUALIZUJ KOSZYK”, znajdujący się po prawej stronie na dole, w ramce szczegółów koszyka. Jeśli chcesz usunąć dany produkt z koszyka, kliknij przycisk „X” znajdujący się po lewej stronie zdjęcia produktu. Jeśli w koszyku jest wszystko co chcesz zamówić "PRZEJDŹ DO KASY" aby określić sposób dostawy i metodę płatności.

Krok 2

Na stronie „Szczegóły płatności” będziesz poproszony o wypełnienie danych teleadresowych oraz sprecyzowanie sposobu płatności który znajduję się na dole po prawej stronie oraz formy wysyłki. Na tym etapie będziesz musiał zaakceptować regulamin, do którego link znajduje się w opisie. Jeśli wszystkie podane informacje się zgadzają kliknij przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”, kliknięcie tego przycisku jest równoznaczne z złożeniem zamówienia. Po złożeniu zamówienia obsługa sklepu prześle e-mail potwierdzający, wraz z ewentualnymi szczegółami związanymi z finalizacją transakcji.

JAK ZNALEŹĆ INTERESUJĄCY CIĘ PRODUKT?

Wyszukiwarka

U góry (na środku) strony znajduję się okno wyszukiwarki, wprowadź w nie to czego szukasz. Jeśli nie znasz nazwy konkretnego produktu, wprowadź słowa kluczowe opisujące go. Po tej czynności wyszukiwarka odnajdzie produkty do których pasują dane słowa kluczowe. Po czy wybierz z listy wyników produkt który cię interesuje.

Struktura Kategorii

U góry strony wybierz jedną z kategorii która cię interesuje: „Suplementy”, „Kosmetyki”, „Żywność”, „Książki” itp. Jeżeli lista produktów zawiera dużo pozycji, użyj filtra (po lewej stronie), który zawęzi Twoje poszukiwania.

RODZAJE PŁATNOŚCI

Gotówka (przy odbiorze osobistym)

Karta płatnicza (przy odbiorze osobistym)

Płatne z góry na konto (przelew/przedpłata)

Pobranie (płatne kurierowi dostarczającego towar)

Karta płatnicza (płatność przez internet z pośrednictwem operatora PayU)

Przelew błyskawiczny (płatność przez internet za pośrednictwem operatora PayU)

JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Kliknij bądź najedź myszką na przycisk „Zaloguj się” który znajduje się w prawym górnym rogu. Poniżej kliknij w link „Rejestracja nowego klienta”. Na tej stronie zostaniesz poproszony o wypełnienie swoich danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Naciśnij przycisk „Załóż konto”.

Jeśli formularz został wypełniony nieprawidłowo, pojawią się stosowne komunikaty nad polami tekstowymi.

ANULOWANIE LUB MODYFIKACJA ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA

W celu anulowania lub modyfikacji złożonego zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą sklepu.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

Dostępne produkty są wykazane na stronie sklepu. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że nie mamy dostępnej ilości danego produktu, będziesz niezwłocznie o tym poinformowany przez obsługę sklepu.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA PRZY ODBIORZE OSOBISTYM

Termin najwcześniejszego możliwego odbioru zamówienia, jest potwierdzany wiadomością e-mail.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ PRZY WYSYŁCE ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizowane są w terminie od 1 do 7 dni roboczych w przypadku dostępnych towarów. Jeśli produkt nie jest dostępny, jego czas realizacji jest obliczany każdorazowo indywidualnie i potwierdzany przez obsługę sklepu.

Do czasu realizacji zamówienia trzeba dodać czas dostawy, różny w zależności od wybranej firmy/metody dostawy:

– Kurier Pocztex 24: 1 dzień roboczy

– Paczka pocztowa 48: 2 dni robocze

– Paczkomat InPost: 1-2 dni robocze

– Paczka e-commerce InPost: 3 dni robocze

– Kurier Inpost: 1 dzień roboczy

– Poste Restante: 2 dni robocze

KOSZTY DOSTAWY

Kurier Pocztex 24: 17,21 zł + 4,91 zł pobranie

Paczka pocztowa 48: 14,75 zł + 4,91 zł pobranie

Kurier Inpost: 13,42 zł  + 1,48 zł pobranie

Paczkomat InPost:

Gabaryt A – 11,32 zł + 4 zł pobranie

Gabaryt B – 12,05 zł + 4 zł pobranie

Gabaryt C – 12,30 zł + 4 zł pobranie

Poste Restante: 14,75 zł + 4,91 zł pobranie

SPOSOBY DOSTAWY

Kurier: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki firmą kurierską Inpost lub Pocztex na wskazany adres. Przesyłka jest dostarczana od 1 do 2 dni roboczych w zależności od przewoźnika, między 8:00 a 17:00.

Poczta Polska: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki Pocztą Polską na wskazany adres. Przesyłka jest dostarczana w około 2 dni robocze.

Paczkomaty: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki do konkretnego Paczkomatu. Przesyłka jest dostarczana zwykle do 2 dni roboczych, oraz jest możliwa do odbioru w Paczkomacie 7 dni w tygodniu przez całą dobę.

Poste Restante: Dostawa odbywa się na zasadzie nadania przesyłki na wskazany adres placówki Poczty Polskiej. Przesyłka jest dostarczana w około 2 dni robocze.